جوک جدید خنده دار جک جدید جوکستان
تاریخ : 21 شهريور 1395
بازدید : 108
نویسنده : مسعود صالحی

 طرز تفکر من موقع درس خوندن به این شکله که :
وقتی به یه تست میرسم که تو پاسخ نامه زده:
  تا حالا میدونستین بلبل انگلیسی صحبت میکنه؟؟؟؟؟

منم نمیدونستم امروز همراه اول پیام داده که اگه میخواین مثل بلبل انگلیسی صحبت کنید عدد?را2071ارسال کنید!!!
منم از اینجا متوجه شدم !!         

 
.
.جوک خنده دار

 

 وقتی که دارم تعداد لایک هامو به روز میکنم اندرنالین خون ام خیلی میره بالا لامثب فکر میکنم دارم بمب خنثی میکنم

لایک:ماهم همین طوریم         
.
.جوک خنده دار

 

  دیروز دوساعت برقمون قطع شد
گوشیمم شارژ نداشت
.
.
تو این دوساعت چیزای زیادی فهمیدم
فهمیدم یه هفتس داریم خونه رو نقاشی میکنیم
داداش بزرگم ? ساله ازدواج کرده
بابام چهار ماهه بازنشسته شده
خواهر کوچیکم کنکور قبول شده
و جالتر اینکه یه برادرزاده ? ماهه دارم که اسمشو رامین گذاشتن !!
          
.
.جوک خنده دار

 

بقیه در ادامه ی مطلب

یه دوس دختر دبیرستانی هم نداریم
.
.
.
.
.
که باسیبیلاش بازی کنیم حوصلمون سرنره         

 
.
.جوک خنده دار

 

 20 جلسه رفتم کلاس زبان فرانسه فقط یه چیز یاد گرفتم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اونم اینکه هیچی زبون مادری نمیشه

والا          

 
.
.جوک خنده دار

 

 لحظه عاشقانه ای رو تصور کن که رو موتور نشستی پشت عشقت و یدفعه از پشت محکم بغلش میکنی و اونم وحشت میکنه و کنترل موتورو از دست میده و جفتتون پرت میشید تو دره تا بی هوا از این غلطا نکنی!

قرار بود عاشقانه باشه نمیدونم چرا روحیم انقدر خشن شده
شرمنده :|         

 
.
.جوک خنده دار

 

 آقا امروز صبح رفتم مدرسه تو راه رو طرف اومده تو سینم میگه  دو تومن پول داری منم که به شعر ( پول نه جان ا است که آسان بتوان داد عجیجم ) حسسساس و معتقدم شیش تومن ( در عین پولداری ) داشتما ولی گفتم نه. (دروغ گفتم خدا منو می بخشه؟ ) بعد دو ثانیه بعد یکی دیگه اومده میگه دو تومن پول بده!!!!!! انگا جیب باباش رهن منه. میگم ن د ا ر م. یک ثانیه و نیم بعد سومی که اومد تو سینم تفهمیدم از کجا در رم. میگم: ددددددو تومن پول میخوای ندارم  والا. ییهو دستشو کرد تو جیبش. ناگهان یه ده دوازده تا دو تومنی در آورد گفت : من دارم به اونا نمی دم. یعنی به قول این عباس آسفالت شدما. لامصب اند مرام بود.         

 
.
.جوک خنده دار

 

 آقا چند روز پیش رفته بودم میوه فروشی 5هزارتومن دادم بهش گفتم گوجه سبز بده،بعد دیدم یه گوجه سبز رو ترازوشه منم گذاشتم دهنم .

یه چندلحظه ایستادم بعدمیوه فروشه گفت چیزه دیگه میخواستید گفتم آره ?تومن گوجه سبز گفت همون بود که خوردیش…

هیچی دیگه منو میگی الان بغض گلومو گرفته چرا بیشتر مزش نکردم نمک نزدم گوشه لپم نگهش نداشتم و سریع قورتش دادم….
.
..
خداآآآا.         

 
.
.جوک خنده دار

 

 بالاخره فهمیدم چرا دستفروشای مترو رو جمع نمیکنن!
.
.
.
.
.
.
.
.
اگه اینارو جمع کنن مترو ورشکست میشه اخه لامصب جمعیتشون از مسافرا هم بیشتر شده :-)
دروغ میگم؟!         

 
.
.جوک خنده دار

 

 سلامتی عشقم که تمام زندگیشو بخاطر من میده…اولویت زندگیش منم…همیشه پیشم هست و تنهام نمیزاره و من نفسشم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تابلوعه دارم دروغ میگم یا نه؟؟؟         

 
.
.جوک خنده دار

 

 کریستین رونالدو پاشو 144 میلیون دلار بیمه کرده
جنیفر لوپزم 300میلیون دلار باسنشو بیمه کرده
ینی اگه رونالدو با پاش محکم شوت بزنه به باسن جنیفر 444میلیون دلار یعنی 1332میلیارد تومن(دلار 3هزار)پول اینور اونور میشه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بعضیام پول یوعده غذا ندارن
چه دنیای قشنگی
همه چی ارومه
بیشتر ادما چقد بدبختن
.
.
.
پی نوشت
(هر چند که در صفحه ویکیپدیای جنیفر لوپز نوشته شده که جنیفر این موضوع را رد کرده)         

 
.
.جوک خنده دار

 

ی عده از ما به حدی پایین خط فقر قرار داریم که از این پایین وقتی بهش نگاه میکنیم خط رو به صورت ی نقطه میبینیم. واس من ک اون نقطه هم کم کم داره از دید گم میشه.
.
.جوک خنده دار

 

 کره خر چیست!!؟؟؟
.
.
.
.
کسی ک از سوپری کره میخرد:-)
بگی شنیدم دندوناتو،خرد میکنمo_O         
.
.جوک خنده دار

 توجه توجه
به هیچ وجه ماهی هایی رو که از دریای خزر میادو نخورید
.
.
.
.
من توش جیش کردم(-_-*)     




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نظر شما درباره وبلاگ چگونه است؟

RSS

Powered By
loxblog.Com