جوک خنده دار جک با حال جوکستان جکستان سایت جوک
تاریخ : 21 شهريور 1395
بازدید : 106
نویسنده : مسعود صالحی

جوک خنده دار

تنها چیزی که یه ایرانی هیچوقت ازش نا امید نمیشه…
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ژیلت یک بار مصرفه!!!!
.
جوک خنده دار

 

نه به همسایمون که رفته سیستم آبیاری قطره ای واسه باغچه جلو در حیاطش نصب کرده که مبادا اون درخت کاجه تشنه بمونه یاباغچه جلو در حیاط همسایه روبه رویی که هرشب آبیاری میشه…..

نه به باغچه ی ما که تا کسی ش.اش پیچ نشه بیاد پاش بش.اشه آب نمی خوره!

 
.
جوک خنده دار

 

تو خونواده ما هر کسی که موقع صرف غذا ده دقیقه تاخیر کنه….غذاش توسط یکی دیگه خورده میشه و تا وعده بعد باید گرسنه بمونه!!!! دلم واسه نسل آینده مون میسوزه!! احتمالا همدیگه رو زنده زنده بخورن!!!!

 
.
جوک خنده دار

 

بقیه در ادامه ی مطلب

امروز صبح قناریم برام یه دهن سنتی اومد بیدارمون کرد. بعدش کلاغ واسم هِوی متال اومد خوابم پرید.

 
.
جوک خنده دار

 

تو حیاط پشتی مامانبزرگم اینا یه شیر آب هست که فکر کنم همسن خودمه , برای باز کردنش ی دور باید بچرخونی و برا بستنش بیست و سه دور , دیروز ازش پرسیدم با خودت چند چندی ؟ جوابم و نداد …فک کنم خجالت کشید

مسعولین امر , حتما باید اعتراض کنم … ؟

 
.
جوک خنده دار

 

وقتی میبینی ماشین های اروپایی و آمریکایی سقف ندارن
یعنی:

کفترای اونا شعور دارن

 
.
جوک خنده دار

 

پارسال انقد گیر دادید که شنبه خراست
بیچاره امسال داره همه تلاششو میکنه که خر نباشه
همش تعطیله :))))
کجااااااااااااا
لایک چی پس
لااقل از فسفری که سوزوندم قدر دانی کنین دیگه…
لایک بزن ضرر نمیکنی

 
.
جوک خنده دار

 

رفتم بانک…
به رییس شعبه گفتم: میخوام یه حساب مشترک باز کنم…

پرسید: با کی؟

گفتم: میذارم به انتخاب شما…. فقط یکی که خیلی پولدار باشه!!!

.

.

.

.

.

نمیدونم چرا با داد و بیداد از بانک بیرونم کردن …

مردم چقدر بی اعصاب شدن!!!والاااا

 
.
جوک خنده دار

 

یه عشقم نداریم به امید بوس کردنـش مسواک بزنیـم

دندونام تار عنکبوت بست.. والا

 
.
جوک خنده دار

 

سکوت بلندترین گریه یه دختره
وقتی بهت بی محلی میکنه میفهمی که واقعا شکسته
.
.
.
.
.
اون وقته که تو هم باس بری دست و پاشو بشکنی که دیگه ازین لوس بازیا درنیاره

 
.
جوک خنده دار

 

مرده داره میمیره زنش میاد میگه غزا چی میخوری .مرده میگه غزا؟؟؟من دارم میمیرم تو میگی غزا؟؟؟
زنه میگه خوب بگو ببینم مرگ چه مزس.
مرده میگه:
.
.
.
.
دست بخت مادرت چطوریه؟؟؟مرگ از اونم بد تره.

 
.
جوک خنده دار

 

اصغر چهل تا گوجه سبز داره.سی تاشو میخوره.حالا اصغر چی داره؟؟؟

بللللله درسته.اصغر اسهال داره! :)

 
.
جوک خنده دار

 

نمیدونم دیگه چقدر باید منتظر بمونم تا استعدادام و نبوغم مثل انیشتین و ادیسون بعد گذشت چند سال شکوفا بشه
.
.
.
.
کم کم دارم نگران میشم
ینی دنیا از کشف من ناتوان میمونه؟؟؟؟؟

 
.
جوک خنده دار

 

بچه میمونی از مادرش پرسید :
چرا خدا اینقدر ما رو زشت آفریده ؟

مادرش میگه : قربون اون دماغ پهن وکله پشمالو ودهن گشادت برم

خدا رو شکر کن شبیه اونی نیستی که الان داره پست رو می خونه

منم قربانی شدم فحش ندین توروخدا




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نظر شما درباره وبلاگ چگونه است؟

RSS

Powered By
loxblog.Com