زن اینده
تاریخ : 21 شهريور 1395
بازدید : 106
نویسنده : مسعود صالحی


نامه ای به زن اینده !

چند سال دیگر باید منتظر بمانم زن من دیگر از این همه تنهایی کلافه شده ام کجای زندگی من هستی که

پیدات نمی کنم کاش میدانستی چقدر به بودنت محتاجم کاش میدانستی که با امدنت زندگیه دوباره به من

می بخشی تمام روزهایم رنگ پاییز گرفته کجایی بهار من زن من  از این انتظار خسته شده ام بیا مرا بیش از

این چشم انتظار نذار بیا تا تمام وجودم را فدای تو کنم نمیدانی که که چقدر بی کسم نمیدانی که چقدر به

اغوش گرمت محتاجم شونه هام داره میلرزه خیلی وقته که این خونه بدونه تو سرد و تاریکه هیچی جای گرمی

اغوشت رو نمیده چقدر به اغوشت محتاجم دلم لک زده برا نوازش موهات کاش بودی تا از ارزوهایت برایم می

گفتی زن من دل من از این همه تنهایی پوسید آخ که چقدر دلم بوی عطر زنونه می خواد زن من

کاش بودی تا کی این همه تنهایی زن من :(   




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نظر شما درباره وبلاگ چگونه است؟

RSS

Powered By
loxblog.Com