جوک خنده دار جوک باحال جوک و طنز جدید
تاریخ : 21 شهريور 1395
بازدید : 91
نویسنده : مسعود صالحی



جوک خنده دار

جوک جدید

•

تو کلاس به دختره گفتم میخوام بیام خواستگاریت

تا میخواستم بگم الکی مثلا غش کرد

بعد بهوش اومد داره برای خواستگاری خودشو اماده میکنه

.

.

.

این سازنده الکی مثلا کجاست بترکونمش

•

جوک خنده دار

جوک جدید

•

تو داروخونه بودم یه دختره اومد درجه تب میخواست

فروشنده گفت دیجیتالیشو دارم که در صورت تب بالا زنگ میزنه

.

.

.

دختره برگشت گفت به گوشیم زنگ میزنه یا به تلفن خونمون !

هیچی دیگه دکتره با نفس مصنوعی هم برنگشت …

•

جوک خنده دار

جوک جدید

•

یکی از دلایلی که تا حالا من ازدواج نکردم اینه که

.

.

.

دلم میسوزه واسه اون بچه ای که من قراره تربیتش کنم :|

•

جوک خنده دار

جوک جدید

•

2+

.

.

.

برای این سن فقط مای بیبی داریم میخوای؟

•

جوک خنده دار

جوک جدید

•

دیشب به مامانم میگم یه دختری هست خیلی منو دوست داره چیکار کنم…؟

میگه بیخیالش شو… میگم چرا ؟

میگه چون کسی ک تو رو دوست داره حتما یه ایرادی داره.. !

خداییش تا حالا تو زندگیم انقدر قانع نشده بودم … :|

•




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نظر شما درباره وبلاگ چگونه است؟

RSS

Powered By
loxblog.Com